otrdiena, 2011. gada 31. maijs

Pēdējais šķiņķītis maijā!


Šodien ir 31.maijs, rīt pēc mana grafika sākas vasara. No rīta jutos atvērta kam jaunam, negaidītam. Drusku sirdī nostaļģija, kā ne kā šodien skolā dala liecības:)  Par cik šobrīd daudz laika pavadu mājās, arī TV tiek lietots biežāk un radio. Nezinu vai tas dēļ karstuma vai kā, bet, kad es šodien atkal ieraudzīju, ka IKI veikalā cūkgaļas šķiņķis ir par 2.49 LVL kilogramā, es izslēdzu televizoru un vairs negribēju to slēgt iekšā. Kas vispār notiek? Internetā tiek piedāvātas kaķu kastrācijas, un TV tikai lēti gastronomiski izstrādājumi. man tie broileri, cūkas šķiņķīši jau sākt apnikt. Tā taču ir pārtika, ko ikdienā lieto, tik un tā viņu pirks. Un vēl tiek palaistas visas tirdzniecības veikalu reklāmas pēc kārtas, Maxima, RIMI, IKI un ELVI. vai tiešām nevar izdomāt savādāku reklāmas veidu? Vai vismaz sadalīt nedēļas dienas katrai firmai. Vai arī mūsu sabiedrība ir kļuvusi tik primitīva, ka viņu nekas neinteresē? spriežot pēc reklāmām, liekās ka Latvija ir izsalkusi pēc gaļas un tualetes tīrīšnaas līdzekļiem. Reti pa retam parādās kāda laba ārzemju reklāma, kas vismaz ļauj papriecēt manu aci.
Bet tas vēl nepielika punktu manai gaļas dienai. Nogāju lejā pie pastkastītēm, un, protams, atkal pastkastīte pilna ar Maximas, RIMI un IKI žurnāliem, ar lētajiem broileriem, cūkas šķiņķiem utt. Bet tad es uz brīdi iedomājos, ka viņi vēl varētu man zvanīt un piedāvājumus lasīt pa telefonu:)
"paldies Dievam" viņi to nedara un es viegli uzelpoju, aizgāju mājas un tagad vakarā cepu šķiņķīšus!:Dun klausos veco labo gabalu ĒST mazo lacīti:) ar cerību, ka kaut kas reiz mainīsies!


5 komentāri:

  1. Nju man ir viens tev ko pateikt - ej eed savus šķinķīšus un nomierinies! Gaļa bija ir un būs! :D

    AtbildētDzēst
  2. Tas viss ir tikai tāpēc, ka cilvēki, kuri akceptēja vai izveidoja šo reklāmu nav mācījušies reklāmas komun. mēs jau ar savu acim varam novērtēt cik tas ir briesmīgi, bet viņiem šķiet, ka būs ok.... mdaa...

    AtbildētDzēst
  3. viss jau būtu ok, ja vien viņas nebūtu tik regulāras un vienādas!

    AtbildētDzēst
  4. Pirmais attēls, trāpīts desmitniekā :)
    Man jau arvien vairāk un vairāk rodas antipātijas pret reklāmām un vispār pieminēto lielveikalu reklāmām visur(tiešām drīzumā zvanīs un piedāvās pa telefonu, bet nesaki to skaļi, sadzirdēs vēl un sāks to darīt). Šausmas, kas notiek šajā lauciņā šobrīd. Es ceru, ka drīz kāds ieviesīs vērienīgas pārmaiņas un krasi mainīs pastāvšo haosu :) Domāju, ka vairs nav runa ko un cik bieži reklamē, galvenais, lai būtu kaut kāda reklāma(lielveikaliem nav nadas kur likt, tādēļ bliež reklāmas). Nedusmojies, jo MAXIMA un RIMI sūta "PALDIES" video sveicienus. Twitterī pretī smaida @cilvēksarmaisu(super netto) un sazin kur vēl ko citi :)

    AtbildētDzēst
  5. Man patīk Tava ideja par telemārketingu! :) Iedomājies tikai, ka Tev mēģinātu nopārdot Maximas nocenotos šķinķīšus pa telefonu! :))

    AtbildētDzēst